Круглий стіл «Психолого-педагогічні умови розвитку обдарованої особистості в освітньому процесі»

24 вересня 2013 року в рамках обласної науково-практичної конференції «Педагогічна скарбниця обдарованості: від В. О. Сухомлинського до сучасних науковців і вчителів» відбувся круглий стіл «Психолого-педагогічні умови розвитку обдарованої особистості в освітньому процесі».

Було висвітлено такі питання:

- Духовне становлення дитини як неодмінна умова збереження і розвитку обдарованості

- Роль батьків у вихованні обдарованої дитини

- Обдарована дитина: міф і реальність

- Організаційно-педагогічні умови розвитку обдарованості

- Як допомагати батькам обдарованих дітей (із досвіду роботи шкільного психолога)?

- Деякі аспекти роботи з обдарованими дітьми

- Про дидактичну майстерність учителя в роботі з обдарованими дітьми

- Розвиток і навчання обдарованих дітей у загальноосвітній школі: презентація досвіду роботи Миколаївської загальноосвітньої школи № 61 Миколаївської міської ради

- Проблеми діагностики обдарованої особистості

- Проблема підготовки педагогічних працівників до роботи з обдарованими дітьми в системі післядипломної освіти

- Проблеми виховання обдарованих дітей, стратегії сімейного виховання, взаємодія сім’ї та педагога

- Підготовка педагогічних працівників до роботи з обдарованими дітьми

- Проблеми виховання обдарованих дітей, стратегії сімейного виховання, взаємодії сім’ї та педагога

- Проблема виховання обдарованих дітей

Вкладення:
Скачати цей файл (Vasilishina_st.doc)Vasilishina_st.doc[ ]556 Кб
Скачати цей файл (Рекомендації батькам.doc)Рекомендації батькам.doc[ ]307 Кб
   
   
   

Опитування  

Як Ви дізнались про Центр обдарованої дитини?

Інформація на сайті МОІППО - 53.5%
Передача по телебаченню - 6.3%
Інформація в газеті - 7.1%
Порадили колеги або друзі - 18.9%
Випадково - 14.2%

Всього голосів:: 127
Голосование по этому опросу закончилось в: 15 трав. 2015 - 00:00
   
© 2012 Миколаївський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти. Сокуренко Олена Олексіївна.